پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان انیمیشن و تاریخچه آن|42030802

پویانمایی,انیمیشن,تصاویر متحرک,سینمای كودك ایران,دانلود پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان انیمیشن و تاریخچه آن,خرید پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک,سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا,همکاری در فروش فایل,فروش فایل,انجام پروژه و پایان نامه رشته هنر و گرافیک,fileina,فروشگاه ساز فایلینا,فروشگاه فایل

پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان انیمیشن و تاریخچه آن|42030802|در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان انیمیشن و تاریخچه آن آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان انیمیشن و تاریخچه آن

انیمیشن یعنی نشان دادن تصاویر متحرک به هر صورت و به هر شکل انیمیشن ها روش های ساخت بسیار گوناگونی دارند که یکی از این روش ها استفاده از کامپیوتر است انیمیشن های کامپیوتر ی با استفاده از نرم افزار های مخصوص ساخته می شوند که این نرم افزار ها می توانند Maya، 3Dmax و بسیاری از نرم افزار های دیگر باشند که هر کدام معمولاَ کاربرد و برتری خاصی نسبت به دیگ


مشخصات فایل
تعداد صفحات96
حجم0/876 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان انیمیشن و تاریخچه آن

مقدمه

انیمیشن یعنی نشان دادن تصاویر متحرک به هر صورت و به هر شکل. انیمیشن ها روش های ساخت بسیار گوناگونی دارند که یکی از این روش ها استفاده از کامپیوتر است. انیمیشن های کامپیوتر ی با استفاده از نرم افزار های مخصوص ساخته می شوند که این نرم افزار ها می توانند Maya، 3Dmax و بسیاری از نرم افزار های دیگر باشند که هر کدام معمولاَ کاربرد و برتری خاصی نسبت به دیگر نرم افزار ها دارند . انیمیشن ساز باید به زیباترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان انیمیشن خود را بسازد، لذا برای این کار از روش های مختلف و نرم افزار های گوناگون می توان استفاده کرد.

انیمیشن ها کاربرد های گوناگونی دارند، از قبیل: تیزر های تبلیغاتی، برنامه های علمی آموزشی، جلوه های ویژه یا انیمیشن ترکیب شده با فیلم، ساخت انیمیشن برای سرگرمی کودکانو نوجوانان، ساخت محیط های شبیه سازی شدهﻯ واقی، ساخت بازی های کامپیوتری و... . هنر انیمیشن سازی تعاریف و تاریخچهﻯ مرتوط به خود را دارد و مدل سازی در کامپیوتر هم روش های گوناگونی دارد و برای این که ما در کامپیوتر مدلی را بسازیم کارهای خاصی را باید بلد باشیم و انجام دهیم.

کلمات کلیدی:

پویانمایی انیمیشن تصاویر متحرک سینمای كودك ایران

تاریخچه انیمیشن

قدیمی ترین نمونه های تلاش برای بدست آرودن توهم حرکت در طراحی ایستا را می توان در نقاشی های عصر حجر غار ها پیدا کرد، در جائیکه حیوانات با چندین شکل پای رویهم افتاده مجسم شده اند، که آشکارا کوششی برای رساندن احساس حرکت است.موضوع انیمیشن از دیرباز مطرح بوده است. فکر ساخت انیمیشن از زمانی مطرح شد که در زمان های گذشته کسانی که به ساخت فیلم های سینمایی و تلوزیونی مشغول بودند به فکر افتادند که چرا فقط از جهان پیرامون خود فیلم تهیه کنند؟ چرا جهان گسترده و بی نهایتِ، ذهن وتصورات خود را به نمایش نکشند؟ به همین علت آنان به این فکر افتادند تا با در کنار هم گذاشتن نقاشی های متعدد، تصاویر متحرک بسازند که این نحوهﻯ ساخت فیلم را " انیمیشن " نامیدند. به مرور زمان این انیمیشن ها از کوتاهی و خشک بودن حرکات ومحیط در آمد. شرکت های بزرگ و سرمایه داران بسیاری در مورد انیمیشن تلاش کردند و حاصل تلاش آنها بی نتیجه نبود زیرا سود زیادی عایدشان شد.

فهرست مطالب

مقدمه 1

تاریخچه انیمیشن 3

قالبهای مختلف انیمیشن 8 انیمیشن روی طلق (Cell Animation): 8

(Paper Animation): 8

3- انیمیشن بدون دوربین (Animation Without Camera): 9

4- کات اوت یا انیمیشن با بریده مقوا (Cut Out) 10

5 - انیمیشن سه بعدی (Three ِDimensional Animation یا 3D): 10

7- پیکسیلیشن ( جن نمایی و یا زنده نمایی) (Pixilation): 12

جهان پررمز وراز فانتزی 14

مكتب انیمیشن زاگرب 24

آنچه سینمای كودك ایران ندارد 35

پویانمایی یا انیمیشن 58

تکنیک ها 62

انیمیشن سنتی 62

آشنایی با مراحل و مقدمات متحرك سازی 65

1-اصول رنگ 65

تركیب رنگها Additive و Subtractive: 66

سیستم HSV وRGB 67

فضای منفی(Negative Space) 69

هنر نور پردازی (Lighting ) 69

دوربین ها وپرسپكتیو 70

اصول كارگردانی (Directing) 70

كات 71

حركت در صحنه 71

حركت دوربین 72

والت دیزنی، تصویرساز رویاها 86

فهرست منابع: 96






"